Польська компанія Digitronic (Діджитронік) з’явилася у другій половині 80-х років, у регіоні під назвою Підлясся. Тоді ринок виробників ГБО вже сформувався, тому кожен виробник займав свою нішу.
Здавалося б, вільного місця для того, щоб розгорнути повномасштабну кампанію просто немає, проте невеликій групі однодумців так не здалося. Завдяки нестандартному підходу, інноваційним ідеям та наполегливості, результати не змусили себе тиснути.
Після успішного старту вже не просто співтовариство за інтересами, а повноцінна компанія під назвою Digitronic починає своє стрімке сходження на Олімп газової індустрії. День за днем удосконалювалися технології, підвищувалася якість, а також збільшувався асортимент продукції ГБО Діджитронік .
Компанія займається виробництвом великої кількості комплектуючих для газобалонного обладнання. Діджитронік виробляє:
- Електронні блоки управління ГБО ;
- Газові редуктори та фільтри ;
- Інжекторні рейки;
- Газові балони ( циліндричні та тороїдальні );
- Гумові шланги та мідні трубки для газових магістралей.
Популярність газобалонного обладнання Digitronic складно переоцінити, на сьогоднішній день готова продукція розходиться у понад тридцять країн по всьому світу, серед яких Україна, Білорусь і, звичайно ж, Росія. Незважаючи на те, що у Туреччині вітчизняний виробник ГБО Atiker користується великою популярністю, Digitronic також успішно продається у всіх регіонах цієї країни.
Відмінною рисою газового обладнання компанії Digitronic є висока якість, яка неодноразово відзначена на всіляких виставках, легкість встановлення, а також відповідність усім міжнародним стандартам якості. Ще один незаперечний плюс – універсальність, ГБО Діджитронік чудово встановлюється як на легкові, так і на вантажні автомобілі. За підрахунками компанії щодня в усьому світі встановлюється близько 500 комплектів виробництва Digitronic, а це явна ознака популярності та довіри споживачів.
Також буде корисним
Варто до уваги
ГБО 2 покоління на інжекторних ДВЗ: особливості та відмінності від карбюраторних аналогів
Газобалонне обладнання другого покоління рекомендується встановлювати на карбюраторні двигуни, проте встановлення ГБО 2 покоління на інжектор також не заборонено. Деякі інжекторні…
ГБО 1 покоління
ГБО 1 покоління – це, як зрозуміло з назви, перша система газового устаткування авто. Вона відрізняється своєю простотою та примітивністю. Використовувалося ГБО…
ГБО 5 покоління
Газобалонне обладнання 5-го покоління або як його ще називають – LPi (Liquid Propane Injection) прийшло на зміну 4-му поколінню, яке довгий…
«Газові» свічки для авто із ГБО: банальний маркетинг чи реальна необхідність?
Газ з кожним днем стає все більш популярним у всьому світі, в тому числі і в нашій країні. Його використовують у…
Газові форсунки: що це та як працює? Відмінності газових форсунок від бензинових
Одним із найголовніших елементів ГБО є газові форсунки , завдання яких забезпечити своєчасне подання розпорошеного газу в камеру згоряння. Хоча й існує обладнання, де для…
Газова магістраль: Заміна мідних газових трубок на пластикові своїми руками
Вітаю на ГБОшнику . Сьогодні розповім про те, як замінити мідні трубки на пластикові на автомобілі з ГБО. Минулого разу ми обговорювали питання доцільності…
Фільтр ГБО: різновиди, варіанти виконання, матеріали
Фільтруючі елементи зустрічаються в нашому житті повсюдно, особливо якщо йдеться про автомобілі. У засобах пересування фільтрів досить багато, а після того,…