Вітаю на ГБОшнику . Сьогодні розповім про те, як замінити мідні трубки на пластикові на автомобілі з ГБО. Минулого разу ми обговорювали питання доцільності такої заміни, а також плюси та мінуси “міді та пластику”, кому цікаво читайте ось цю статтю. А сьогодні для тих, хто віддав перевагу пластику перед міддю, я розповім, як виконати заміну мідних трубок на пластикові в домашніх умовах. Для роботи вам знадобляться: шланги 6 або 8 мм (залежно від того, якого діаметру у вас мідні трубки зараз встановлені); кілька ключів (на “13-14”); гострий ніж; мильний розчин для заключної перевірки з’єднань; новий газовий фільтр редуктор.
Як замінити мідні трубки ГБО на пластикові – покрокова інструкція
Примітка: Роботи рекомендується проводити на відкритому повітрі або в приміщенні, що добре провітрюється.
- Насамперед, як завжди, необхідно перекрити вентилі подачі газу.
- Потім заводимо двигун і виробляємо залишки газу, які залишилися в магістралі.
- Відкручуємо гайки кріплення та демонтуємо газові трубки.
- Дістаємо газовий фільтр і робимо його заміну. Про те, як замінити фільтр редуктора читаємо тут.На фото видно велику кількість бруду, яка була у фільтрі та під кришкою.
- Обережно видаляємо всю цю гидоту, щоб вона не потрапила усередину редуктора, для цього можна використовувати пилосос.
- Встановлюємо новий фільтр та закручуємо кришку.
- Приступаємо до збирання нових фітингів. Складання нескладна, найголовніше — знати принцип і дотримуватися послідовності. Див. фото і спробуйте повторити.
- Гайковим ключем все підтягуємо і приступаємо до збирання.
- Збираємо все у зворотній послідовності, відкриваємо два вентилі та перевіряємо герметичність з’єднань.
- Щоб перевірити шланги на щільність скористайтеся “дідівським” способом – мильний розчин. Цим розчином обмиваємо з’єднання і переконуємося, що ніде нічого не міхуриться і не труїть.
Кінцевий результат
На цьому процес заміни можна вважати завершеним, збираємо інструмент і радіємо виконаній роботі. Тепер вам не доведеться проводити заміну мідних трубок кожні 2 роки або переживати про те, щоб ненароком не переламати тендітні м’які мідні трубки.
Також буде корисним
Варто до уваги
ГБО 2 покоління на інжекторних ДВЗ: особливості та відмінності від карбюраторних аналогів
Газобалонне обладнання другого покоління рекомендується встановлювати на карбюраторні двигуни, проте встановлення ГБО 2 покоління на інжектор також не заборонено. Деякі інжекторні…
ГБО 1 покоління
ГБО 1 покоління – це, як зрозуміло з назви, перша система газового устаткування авто. Вона відрізняється своєю простотою та примітивністю. Використовувалося ГБО…
ГБО 5 покоління
Газобалонне обладнання 5-го покоління або як його ще називають – LPi (Liquid Propane Injection) прийшло на зміну 4-му поколінню, яке довгий…
«Газові» свічки для авто із ГБО: банальний маркетинг чи реальна необхідність?
Газ з кожним днем стає все більш популярним у всьому світі, в тому числі і в нашій країні. Його використовують у…
Газові форсунки: що це та як працює? Відмінності газових форсунок від бензинових
Одним із найголовніших елементів ГБО є газові форсунки , завдання яких забезпечити своєчасне подання розпорошеного газу в камеру згоряння. Хоча й існує обладнання, де для…
Газова магістраль: Заміна мідних газових трубок на пластикові своїми руками
Вітаю на ГБОшнику . Сьогодні розповім про те, як замінити мідні трубки на пластикові на автомобілі з ГБО. Минулого разу ми обговорювали питання доцільності…
Фільтр ГБО: різновиди, варіанти виконання, матеріали
Фільтруючі елементи зустрічаються в нашому житті повсюдно, особливо якщо йдеться про автомобілі. У засобах пересування фільтрів досить багато, а після того,…