Обслуговування ГБО 4 покоління: основні моменти і поняття – що, де, і коли?

Купуючи авто з ГБО або, встановлюючи його на свій автомобіль самостійно, більшість автомобілістів вважає, що газове обладнання необхідно встановити , а далі воно не вимагає ніякої уваги. Через такої помилки, у горе-власників виникає дуже багато проблем, які потім і виливаються в міфи про ГБО .

Насправді ГБО – це додаткова паливна система, яка, як і штатна вимагає певної уваги і догляду. В ідеалі обслуговувати газобалонне обладнання краще довірити фахівцям, проте досить часто, оскільки їх не було, нам доводиться самостійно вникати в суть роботи того чи іншого вузла. Та й до того ж, не “Святі горшки ліплять!” У даній статті, виділю основні моменти, які слід враховувати при експлуатації ГБО, розповім про те, що, як і коли слід обслуговувати. Погнали!

Періодичність ТО ГБО

Як правило, технічне обслуговування ГБО має таку ж періодичність, що і основні регламентні роботи з обслуговування силового агрегату і виробляються раз в 10 тис. Км пробігу. Однак ці рекомендації актуальні лише при ідеальних умовах експлуатації, якісних матеріалах і паливі. Тому на періодичність обслуговування ГБО впливають такі чинники як:

  1. Умови експлуатації;
  2. Якість палива;
  3. Якість витратних матеріалів і запчастин;
  4. Стиль їзди;
  5. Дотримання чи недотримання правил експлуатації;
  6. Кліматичні умови.

З огляду на все перераховане вище, як то кажуть “на всякий пожежний” автомобілісти на авто яких встановлено ГБО виробляють дострокове обслуговування газового обладнання приблизно через 7-8 тис. Км. пробігу.

Що необхідно зробити під час ТО ГБО:

Власне процес техобслуговування ГБО

Перед початком слід подбати про власну безпеку!

  • Слід перекрити подачу газу на мультиклапане ;
  • Далі необхідно зняти “-” клему АКБ.
  • Після стравлювати залишки газу, шляхом ослаблення кріплення кришки фільтра рідкої фази на редукторі або виносному клапані.

Рекомендую прочитати статтю про фільтри, а також про те, що буде якщо їх не міняти !

По завершенню обслуговування газобалонного обладнання, виробляємо перевірку всіх з’єднань, які відкручувалися, для цього можна просто обмилити стики – старий робочий метод. Далі одягаємо клему АКБ і відкриваємо подачу палива.

Далі проводиться перевірка роботи мотора, при необхідності підключається діагностичний сканер або комп’ютер і проводяться необхідні правки.

А які роботи ви проводите під час планового ТО ГБО? Напишіть в коментарях що, де і коли ви міняєте! Спасибі заздалегідь! Всього вам доброго і до нових зустрічей на ГБОшніке !

Пошир статтею в соціальній мережі! Допоможи іншим водіям
ГБО блог
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: