Після тривалої стоянки мотор троїть, обороти плавають, неприємний запах вихлопу

Дорогі друзі, в своїх коментарях і письмових зверненнях ви питаєте мене про ті чи інші проблеми з газовим обладнанням. Відповісти всім і відразу я не в силах, тому відповідаю в міру можливості.

Отже, одним з останніх було питання про перебої в роботі двигуна на газі, після тривалого простою автомобіля.

Проблема проявляється після нічного простою і подальшого запуску мотора. Силовий агрегат прогрівається? переходить на газ і виникають такі проблеми:

  • Мотор троит;
  • Плавають обороти;
  • На панелі з’являється помилка;
  • Вихлоп має сильний специфічний запах.

Все вищеперелічене може припинятися після декількох кілометрів і двигун починає працювати в штатному режимі.

Якщо видимих ​​причин для подібного явища немає (свічки, датчики, фільтри і т. Д.), То до пошуку причин необхідно підходити більш ретельно. Далі я перерахую найбільш ймовірні з тих, які, на мій погляд, можуть мати до цього відношення.

Форсунки. Буває, що одна або кілька пружинок, які знаходиться всередині газових інжекторів, зламалися, в результаті чого можуть виникати подібні симптоми. Рішення зламаною пружинки часом вирішується досить просто, шляхом заміни пружинки, знайти таку вдається в газових запальничках.

Газовий клапан . При мінусових температурах газовий клапан може промерзати, через це гумова прокладка, яка в ньому знаходиться, дубєєт і потихеньку труїть рідку фазу газу до форсунок .

Газовий редуктор . Рідка фаза газу може йти і від редуктора, створюючи подібні проблеми. Щоб підтвердити або спростувати цей варіант, можна провести невеликий експеримент. Перекриваємо подачу газу вручну на час тривалої стоянки. Потім, коли знову вирішите використовувати авто, прогрійте мотор на бензині і тільки потім відкрийте подачу газу. Якщо симптоми не зникли, то редуктор не має до цього ніякого відношення. Тут важливо не забути стравити тиск в газовій магістралі, для цього після перекривання подачі газу дайте мотору попрацювати на газі до тих пір, поки не відбудеться перемикання на бензин.

Є ще одна підозра по редуктора. Деякі газові редуктори грішать з тиском газу “на холодну”, тому газоповітряна суміш дуже багата при скиданні газу на двигуні, який не прогрітий до кінця, машина починає смикатися. Замість покладеного тиску газу 1.3 бар, на холодну воно може стрибати до 1.5-1.6 бар, викликаючи перебої в роботі силового агрегату. Рішення проблеми може полягати в ремонті редуктора або повної його заміни.

На цьому у мене все, якщо вам відомі інші причини, за якими можуть виникати подібні неприємності, обов’язково поділіться ними в коментарях. Можливо, саме ваш досвід допоможе комусь вирішити його проблему! Дякую за увагу, до нових зустрічей на ГБОшніке .

Джерело: ГБОшнік

Пошир статтею в соціальній мережі! Допоможи іншим водіям
ГБО блог
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: