Trending News
Ремонта та диагностика ГБО

Плавають обороти на газу – причини та способи їх усунення 

Проблема – плаваючі холості оберти при роботі на газі

Найпоширеніша проблема – нестабільна робота ДВС на газу на неодрухолостих оборотах. Які бувають ГБО несправності в таких випадках? Спробуємо розібратися у цьому питанні.

Причин, коли плавають обороти газу, може бути дві: або «не горить», тобто збіднена паливна суміш погано заагорається; або перебої з іскрою. З другим випадком все просто, тому що коло винуватців не таке широке – комутатор, бронепровод або свічки. А ось у випадку з збідненою сумішшю пошуки можуть затягнутися.

Хто винен? Що робити?

Якщо традиційна перевірка високовольтних проводів та свічок не дала результату, ми можемо виключити можливі проблеми у роботі штатного електроустаткування. Тим самим ми зсуваємо пошуки причин, з яких під час роботи двигуна на газу плавають холості оберти  і сконцентруємося на газовому обладнанні.

Газові форсункиГазові форсунки

Якщо немає можливості підключитися до ЕБК, можна по черзі перетиснути шланги, що ведуть від кожної форсунки до врізання, і таким чином виявити несправність. Також слід перевірити, чи надходить імпульс від ЕБК на форсунки , поперемінно відключаючи їх. Ймовірні проблеми та несправності:

  • Природне зношування газових форсунок або їх забруднення сторонніми домішками в паливі;
  • Не  вірно підібрані форсунки, що не відповідають конкретному двигуну;
  • Не надходить імпульс (чи надходить із перебоями) від ЕБК;
  • Підсмоктування повітря, яке збіднює паливоповітряну суміш на шляху до врізання або в місці врізання в колектор;
  • Підсмоктування повітря через прокладку колектора – цей дефект також часто зустрічається.

У перших двох випадках форсунки змінюють, як невідповідні, чи ремонтують (очищають, калібрують). Відкладення у 5 мікрон на 20% зменшують продуктивність газових форсунок, що впливає на роботу двигуна. Щоб уникнути проблем у майбутньому, слід уважно вибирати газову АЗС та частіше міняти фільтр тонкого очищення.

Редуктор-випарник

Редуктор-испаритель фото

Зверніть увагу на тиск при різкому збільшенні обертів. Падіння більш ніж на 20% говорить, або про витік, або про несправний клапан, або звуження каналів проходження газу. Пропадає тяга, двигун глохне при перемиканні важеля КПП у нейтраль. Головна причина – забруднення. Вирішується вона ремонтом редуктора .

Інші можливі причини:

  • Низький рівень охолоджуючої рідини – недостатність тосолу може бути причиною недогріву редуктора, як результат – зріджений газ частково не перетворюється на пар;
  • Якщо проблеми з холостими обертами збіглися з різкою зміною погоди, то, можливо, знадобиться додаткове регулювання холостого ходу на редукторі;
  • При регулярних малих пробігах в редукторі може накопичуватися конденсат, що заважає нормальній роботі пристроя, тому перевірити цей факт не завадить.

Фільтри

Фильтра нередко становятся причиной плавающих оборотов

Фільтри потребують періодичної заміни. Зазвичай, інтервал становить 10 тис. км. Однак, як показує практика, іноді саме через забитий фільтр плавають оберти, коли авто працює на газу . Це стосується як фільтра грубого очищення , так і фільтра тонкого очищення. У першому випадку потрібно зняти фільтр для розбирання. Фільтри тонкого очищення, як правило, неремонтопридатні і підлягають заміні.

Висновок

Хоча це, звичайно, не всі причини, через які можуть виникнути проблеми з холостим ходом при роботі на газі. Але, виходячи зі статистики, у 9-ти випадках з 10-ти, проблема плаваючих обертів криється саме у згаданих причинах.

Попередня

Плавають обороти на газу - причини та способи їх усунення

Також буде корисним

Залишити відповідь

Обов'язкові поля позначені *