ГБОшник – сайт про газобалонне обладнання
Ремонта та диагностика ГБО

Плавають обороти на газу – причини та способи їх усунення

Плавають обороти на газу - причини та способи їх усунення

Проблема – плаваючі холості оберти при роботі на газі

Найпоширеніша проблема – нестабільна робота ДВС на газу на неодрухолостих оборотах. Які бувають ГБО несправності в таких випадках? Спробуємо розібратися у цьому питанні.

Причин, коли плавають обороти газу, може бути дві: або «не горить», тобто збіднена паливна суміш погано заагорається; або перебої з іскрою. З другим випадком все просто, тому що коло винуватців не таке широке – комутатор, бронепровод або свічки. А ось у випадку з збідненою сумішшю пошуки можуть затягнутися.

Хто винен? Що робити?

Якщо традиційна перевірка високовольтних проводів та свічок не дала результату, ми можемо виключити можливі проблеми у роботі штатного електроустаткування. Тим самим ми зсуваємо пошуки причин, з яких під час роботи двигуна на газу плавають холості оберти  і сконцентруємося на газовому обладнанні.

Газові форсунки

Якщо немає можливості підключитися до ЕБК, можна по черзі перетиснути шланги, що ведуть від кожної форсунки до врізання, і таким чином виявити несправність. Також слід перевірити, чи надходить імпульс від ЕБК на форсунки , поперемінно відключаючи їх. Ймовірні проблеми та несправності:

У перших двох випадках форсунки змінюють, як невідповідні, чи ремонтують (очищають, калібрують). Відкладення у 5 мікрон на 20% зменшують продуктивність газових форсунок, що впливає на роботу двигуна. Щоб уникнути проблем у майбутньому, слід уважно вибирати газову АЗС та частіше міняти фільтр тонкого очищення.

Редуктор-випарник

Зверніть увагу на тиск при різкому збільшенні обертів. Падіння більш ніж на 20% говорить, або про витік, або про несправний клапан, або звуження каналів проходження газу. Пропадає тяга, двигун глохне при перемиканні важеля КПП у нейтраль. Головна причина – забруднення. Вирішується вона ремонтом редуктора .

Інші можливі причини:

Фільтри

Фільтри потребують періодичної заміни. Зазвичай, інтервал становить 10 тис. км. Однак, як показує практика, іноді саме через забитий фільтр плавають оберти, коли авто працює на газу . Це стосується як фільтра грубого очищення , так і фільтра тонкого очищення. У першому випадку потрібно зняти фільтр для розбирання. Фільтри тонкого очищення, як правило, неремонтопридатні і підлягають заміні.

Висновок

Хоча це, звичайно, не всі причини, через які можуть виникнути проблеми з холостим ходом при роботі на газі. Але, виходячи зі статистики, у 9-ти випадках з 10-ти, проблема плаваючих обертів криється саме у згаданих причинах.

Також буде корисним

Що таке електромагнітний газовий клапан? Несправності електромагнітного газового клапана

Олег Якіменко
2 роки потому

ГБО на авто: запах газу в салоні – причини. Як діяти у такому разі?

Олег Якіменко
8 років потому

Чистка та регулювання газових форсунок ГБО Valtek. Промивання газових форсунок своїми руками

Олег Якіменко
2 роки потому
Exit mobile version