Повітряна пробка в редукторі. Що робити, коли завоздушена редуктор?

Повітряні пробки в системі охолодження – явище не нове і багатьом доводилося вирішувати цю проблему різними способами. Хтось читав форуми, хтось брав і робив, а хтось вважав за краще їхати на СТО. Кожен з варіантів має свої плюси і мінуси, важливо інше – щоб проблема була усунена!

Після установки ГБО ймовірність появи повітряної пробки в системі збільшується, оскільки крім повітря ззовні, причиною появи цієї неприємності може також стати і газовий редуктор, а також саме ГБО.

завоздушіванію системи ГБО може проявлятися по-різному. Найбільш часте явище – холодний або слабо прогрівається газовий редуктор. У деяких редуктор просто покривається інеєм. Все це може супроводжуватися нестабільною роботою редуктора і як результат всього ГБО в цілому.

Проблема неприємна тим, що причин, за якими виникає повітряна пробка в системі охолодження, досить багато, також є чимало причин, за якими газовий редуктор не прогрівається. В результаті пошуки можуть тривати дуже довго і зажадати багато праці і фінансових витрат.

Серед причин виникнення повітряної пробки можна виділити:

  1. Порушення герметичності в системі охолодження (радіатор, патрубки, з’єднання і т. Д.);
  2. Тріщина в блоці або ГБЦ;
  3. Порушення цілісності прокладки ГБЦ;
  4. Проблеми з розширювальним бачком або його клапаном.

Також слід пам’ятати про причини поганого прогріву редуктора, серед яких найчастіше:

  1. Низький рівень ОЖ;
  2. Неправильне підключення редуктора;
  3. Забитий радіатор або контур системи охолодження;
  4. Несправна водяна помпа;
  5. Несправний термостат;
  6. Ну і, звичайно ж, наявність повітряної пробки в системі охолодження.

Як Ви бачите, причин завоздушіванія системи охолодження і газового редуктора більш ніж достатньо. Крім того, проблему погіршує те, що завоздушіваніе системи ГБО і поганий прогрів редуктора можуть бути побічно пов’язані з несправностями або перебоями в роботі самої системи охолодження.

завоздушена газовий редуктор – чому і що з цим робити?

Перш за все необхідно виключити факт невідповідності газобалонного обладнання конкретному двигуну. Якщо редуктор обмерзає і завоздушівается відразу після установки ГБО, можна припустити, що проблема пов’язана з тим, що редуктор просто не справляється зі своїм завданням. В такому випадку слід замінити редуктор або доустановити додаткову помпу.

Другий момент – тріщина в ГБЦ або блоці, пробій прокладки ГБЦ. Якщо причина появи повітряної пробки пов’язана з чимось з перерахованого вище списку, у Вас будуть відповідні симптоми. Антифриз змінить колір, може придбати брудний або іржавий колір, а в розширювальному бачку можуть з’явитися пухирці. Крім того, вихлоп стане більш рясним сизого або білого кольору.

Перед тим як развоздушіть редуктор ГБО необхідно переконатися, що всі вищезгадані несправності відсутні, в іншому випадку всі ваші старання будуть марні. А сама повітряна пробка утворюється знову.

Існує кілька способів як видалити повітряну пробку з редуктора ГБО

Якщо проблема виявлена ​​на дорозі або під час поїздки, Ви можете спробувати самостійно вирішити питання. Для цього можна спробувати «продути» редуктор. Робиться це так, знімаємо верхній патрубок, після чого пару раз тиснемо на педаль “газу” поки не поллється вода. Це дозволить Вам дістатися до пункту призначення і зайнятися більш глибоким вивченням проблеми.

Развоздушіть редуктор можна і по-іншому. Заводимо мотор на основному паливі, чекаємо, коли включиться вентилятор, тобто, коли ОЖ досить прогріється. Злегка послаблюємо хомут на патрубку виходу ОЖ з редуктора і стравлювати повітря, намагаючись развоздушіть редуктор. Важливо дотримуватися заходів безпеки і бути обережним. На все може знадобитися близько півгодини часу.

Деякі автомобілісти, коли завоздушена редуктор, рекомендують просте рішення проблеми. За словами розуміють, развоздушіть редуктор ГБО можна досить просто, для цього достатньо як слід пришпорити авто на високих оборотах по трасі. Від високого тиску і температури повітряна пробка вийде сама через передбачені для цього клапани.

Якщо жоден з варіантів не спрацював, доведеться їхати до фахівця. Важливо виявити справжню причину, по якій утворилася повітряна пробка в редукторі. Просто прибрати її – не вихід, тому що проблема може знову повторитися!

Напишіть в коментарях чи знайома вам така проблема і як вам вдалося її вирішити! Дякую за увагу і до нових зустрічей на ГБОшніке !

Пошир статтею в соціальній мережі! Допоможи іншим водіям
ГБО блог
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: