Trending News
Корисні статті

Що таке газовий редуктор та як він працює? Який газовий редуктор краще вибрати? 

Доброго дня, дорогі читачі ГБОшника . Сьогодні ми продовжимо цикл статей про правильний вибір комплектуючих ГБО на авто, і цього разу я розповім, як правильно вибрати газовий редуктор для газового обладнання автомобіля.

Що таке газовий редуктор та як він працює? Який газовий редуктор краще вибрати?

Спершу про те, що таке газовий редуктор?

Газовий редуктор – це спеціальний пристрій, призначений для того, щоб знижувати тиск газу або газової суміші після виходу з резервуара або ємності ( балон , газопровід), до необхідного для правильної роботи рівня. Редуктор створює правильно робочий тиск і підтримує його під час роботи газового обладнання незалежно від того, який при цьому тиск у самому резервуарі або газопроводі. Простіше кажучи, коли у вас у балоні залишиться мало газу та впаде тиск, саме газовий редуктор зможе вирівняти тиск до робочого рівня, тим самим забезпечуючи двигуну рівну та безперебійну роботу.

Тепер детально про те, як працює газовий редуктор на автомобільному двигуні

  1. Перш ніж газовий редуктор розпочне свою роботу, йому необхідне гарне прогрівання. Температура рідини, що охолоджує, при якій включається редуктор, повинна становити не менше 40°, це особливо важливо в зимовий час.
  2. Газ у рідкому стані газовими магістралями надходить з газового резервуару (балону) в корпус фільтра, де відбувається його очищення і тимчасове “зберігання” у разі закритого електромагнітного клапана газу (ЕКГ).
  3. Після того, як відкривається електромагнітний клапан, через сідло клапана першого ступеня газ випаровується і потрапляє в перший ступінь. Після цього мембрана першого ступеня прогинається і під тиском газу тягне коромисло клапана, у результаті відбувається опускання клапана на сідло, при цьому подача газу припиняється. Цей момент відповідає тиску рівному – 0,4 атм., При необхідності його можна коригувати за допомогою пружини (жорсткість самої пружини передбачена заводом-виробником і не регулюється).
  4. Потім газове паливо під тиском 0,4 атмосфери подається на сідло клапана другого ступеня, завдяки якому прямує в порожнину другого ступеня. Після цього пропан надходить у автомобільний двигун через випускний газовий штуцер.

Робота газового редуктора на неодружених оборотах

  1. Регулювання подачі газу на другий ступінь відбувається за допомогою завантаження клапана другого ступеня, яка здійснюється за рахунок обертання гвинта регулювання через пружину. Гумова мембрана другого ступеня у своїй перебуває у рівновазі і змінює свого становища. Розрідження, яке утворює двигун на холостому ходу, компенсує навантаження пружини.

Робота газового редуктора після відкриття дросельної заслінки

  1. Після того, як відкривається дросельна заслінка, відбувається розрядження в каналі подачі газу в двигун, цей ефект називається “ежекцією”. Далі відбувається відхилення гумової мембрани другого ступеня пропорційно до навантаження на силовий агрегат. Мембрана тягне за собою коромисло клапана другого ступеня, після чого клапан відкриває сідло, збільшуючи цим подачу газу, отже, і обороти двигуна.

Пристрій та принцип роботи газового редуктора – відео

Як вибрати газовий редуктор? Основні моменти, на які необхідно звернути увагу

  1. Насамперед уточніть покоління ГБО , для якого призначений той чи інший редуктор. Справа в тому, що кожне покоління має свої відмінності, тому редуктор для ГБО другого покоління не підійде ГБО четвертого покоління і навпаки.
  2. Зверніть увагу на газові редуктори провідних фірм-виробників даних пристроїв. Перед покупкою переконайтеся, що продукція сертифікована у Росії. Лідерами у виробництві газових редукторів є такі виробники:
  • Landi Renzo (Італія);
  • Lovato (Італія);
  • Tomasetto (Італія);
  • OMVL (Італія);
  • Atiker (Туреччина).

Також варті уваги:

  • KME (Польща);
  • BRC (Італія);
  • Bigas (Італія);
  • Autogas (Італія).
  1. При виборі оптимального редуктора зважайте на потужність, на яку він розрахований, рекомендую купувати газові редуктори із запасом потужності, керуючись характеристиками Вашого авто.
  2. Уточніть кілька важливих нюансів: вартість обслуговування та ремонтопридатність газового редуктора. У разі несправності газового редуктора неремонтопридатний редуктор відремонтувати буде неможливо.
  3. Зверніть увагу на пило-і вологозахист редуктора, вона відіграє важливу роль.
  4. Газовий редуктор повинен мати продумані кріплення, щоб під час установки у вас не виникло проблем. Найкраще, щоб варіантів кріплення було кілька, наявність спеціальних кронштейнів також вітаються, тому що в деяких ситуаціях редуктор і справді нема де “увімкнути”.
  5. Зверніть увагу на розміри редуктора чим менше, тим краще. Однак не варто платити за компактність продуктивністю та якістю редуктора.

Тепер, коли ви знаєте як вибрати газовий редуктор , не зайвим буде дізнатися як злити конденсат з газового редуктора , а також як відрегулювати електронний редуктор .

Також буде корисним

Залишити відповідь

Обов'язкові поля позначені *