Чому машина смикається на газу? Причини і способи усунення несправності

chomu-mashina-smikaietsja-na-gazu

Часто трапляється, що автомобіль, обладнаний ГБО, раптом починає нестабільно працювати під навантаженням: ривки під час руху, наче палива – на дні. При цьому в балоні газу півфно. І добре, якщо ви не встигли виїхати далеко від “газівника”, але зазвичай це трапляється в найневідповідніший момент – під час руху в гірку, наприклад. Переключившись же на бензин, проблема може зникнути.

Практика показує, що у 8-ми випадках із десяти, машина смикається на газу зовсім не через газ, а через проблеми в електричній частині. Причини такі:

  • Свічки запалювання;
  • Високовольтні дроти;
  • Котушки запалювання (модуль запалювання).

Причому дефект електричної частини може і не проявляється під час роботи на бензині, або на холостих обертах на газі. Річ у тім, що газ запалюється не так легко, як бензин, тому газо-повітряній суміші потрібно більше іскри. Звідси і підвищені вимоги до справності електричного оснащення та обладнання авто.

Існування свічок запалювання, які рекомендуються для встановлення в автомобіль з газовим обладнанням, це не маркетинг, а необхідність. Вони відрізняються не тільки зазором, але іноді й конструкцією. Поміняти їх неважко.

Щодо бронепроводів, то виявити їхню несправність не завжди вдається звичним способом – наглядом за роботою мотора в темряві, за відчиненого капота, тому, якщо дроти “несвіжі”, то і їх слід поміняти.

Решта 2 випадки з 10, чому машина смикається на ходу, припадають на несправність самого газового обладнання, і на помилки прошивок ЕБУ. Налаштування ЕБУ і неправильне калібрування форсунок проявляють себе відразу, і якщо не було стороннього втручання ззовні, то грішити на них можна в останню чергу. За необхідності, прошивку можна “залити” нову, але калібрування краще довірити фахівцям.

А ось дефекти газобалонного обладнання, зазвичай з’являються з часом, в результаті експлуатації. Головним чином вони пов’язані з підсосом повітря, який відбувається:

  1. На з’єднаннях всієї газової розводки;
  2. По тілу самих шлангів, в результаті розсихання або перетирання;
  3. У місці встановлення “хлопка”;
  4. По пошкодженій, внаслідок регулярного обмерзання, прокладці редуктора.

Щоб виявити несправність, потрібно “обмилити” всі з’єднання і підозрілі місця. За необхідності – замінити шланги і оновити з’єднання.

До слова, про редуктор: якщо допускати зниження рівня охолоджувальної рідини, то насамперед “порожніє” контур редуктора. У результаті, газ не встигає випаровуватися, залишаючись у зрідженому стані через обмерзання.

З несподіванок, мабуть, це все, але щоб їх не було, необхідно регулярно обслуговуватися: більшість “раптом” можна попередити.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: