Liquid Propane direct injection (LPdi) – безпосереднє впорскування газу в камеру згоряння

liquid-propane-direct-injection-lpdi-2

Система ГБО 6-го поклоніння LPdi базується на технології безпосереднього впорскування газу в камеру згоряння, яку розробила компанія Vialle. До слова, більшість інноваційних розробок у галузі систем газобалонного обладнання належить саме цій голландській компанії, не дарма вона займає одну з лідируючих позицій на ринку ГБО-обладнання. Ми вже розповідали про модифікації газових установок цієї компанії, серед яких: Lpfi, LPi, сьогодні прийшла черга – LPdi.

LPdi – наступник більш ранньої системи LPI, яка, як ви пам’ятаєте, працювала за технологією впорскування скрапленого газу у впускний колектор, без участі в цьому процесі такої важливої для перших поколінь деталі, як – редуктор. Завданням редуктора був підігрів газу і його перетворення з рідкого – в газоподібне.

Система безпосереднього впорскування газу в камеру згоряння LPdi належить до шостого покоління ГБО, як і попередник, зберігає пропан-бутанову суміш у рідкому стані, починаючи з газового балона і закінчуючи безпосереднім впорскуванням у камеру згоряння. Впорскування (подача) здійснюється в обхід впускних клапанів, завдяки чому система LPdi може бути встановлена на практично будь-який автомобіль з найсучаснішим силовим агрегатом з безпосереднім уприскуванням палива (TSI, FSI, TFSI, GDI). Подача скрапленого газу відбувається безпосередньо через бензинові форсунки.

What makes the liquid phase direct injection (LPDI) as the most advanced LPG vehicle fuel intake system? - Quora

До переваг можна віднести:

  1. ГБО 6 покоління має знижений викид шкідливого CO2 на цілих 20%, що дає змогу цій системі відповідати міжнародним стандартам токсичності вихлопу “Euro 5”;
  2. Мінімальне обслуговування завдяки відсутності необхідності фільтрації газу в рідкому стані;
  3. LPdi виключає необхідність втручання в систему охолодження, що дає змогу зберегти всі конструктивні показники й розрахунки силового агрегату;
  4. Відсутня втрата потужності чи погіршення показників динаміки, в деяких випадках, навпаки, спостерігається невеликий приріст.

Як влаштована система LPdi?

16-20230328013507

У системі Liquid Propane direct injection використовується той самий балон, оснащений насосом, що добре відомий за попереднім поколінням – системою LPi. Насос утворює невеликий надлишок тиску, забезпечуючи безперебійну циркуляцію рідкого газу по паливній системі. Головним компонентом-“серцем” системи LPdi вважається вузол FSU (fuel selection unit – модуль змішування палива), який також розроблений компанією “Віалле”. FSU забезпечує правильний перехід з бензину на газ. Газ у рідкому стані разом із бензином подається в модуль змішування пального, після чого обраний водієм тип пального подається до ПНВТ (паливного насоса високого тиску), що утворює надлишковий тиск – понад 100 Бар, після чого відбувається впорскування пального. Унікальність цієї модифікації полягає в тому, що силовий агрегат здатний працювати в абсолютно монопаливному режимі, простіше кажучи – запуск і подальша робота може здійснюватися виключно на газу. Робота мотора на бензині може здійснюватися лише в тих випадках, коли на газу мотор працювати не може, наприклад, у разі, коли вам ніде заправитися газом. Перемикання системи можливе в будь-який момент одним лише натисканням на відповідну кнопку.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: