Liquid Propane Flex Injection (Lpfi) – що це? Пристрій та особливості технології LPfi

liquid-propane-flex-injection-lpfi

Будь-яка згадка абревіатури Lpfi нерозривно пов’язана з брендом Vialle, що природно, адже ця технологія газового обладнання запатентована саме цією голландською компанією. В автомобільному світі навіть педантичні німці вважають голландців надто педантичними: німецький інженер зробить надійно, а голландський – надійно та красиво..

Прагнення до елегантних інженерних рішень дало змогу з’явитися на світ таким газобалонним паливним системам, які у нас в країні прийнято називати ГБО 5-го покоління. У Європі, до речі, такої градації немає. Отже, в чому ж, власне, “фішка” Liquid Propane Flex Injection, і чим ця технологія примітна саме для нашого ринку?

Джерела Lpfi

Взагалі, Lpfi є, по суті, однією з еволюційних гілок давно застосовуваної Lpi (Liquid Propane Flex Injection – система упорскування рідкого пропану): дана технологія має на увазі безпосереднє упорскування пропану, але не в газоподібному стані, а в зрідженому. Тобто, немає необхідності використовувати газовий редуктор (вельми примхливий прилад), призначений для підігріву газу, і перетворення його з рідкого стану в пар. Тепер його замінюють розумні газопаливні форсунки, що працюють у зв’язці з насосом. Відсутність редуктора – це основна відмінна риса, вона ж – революційна.

Газовий насос подає рідкий пропан по магістралі безпосередньо до газопаливних форсунок, врізаних у колектор. Відбувається дозоване впорскування. Процес контролюється встановленим ЕБУ. Надлишок палива повертається по “обратці” в балон. Все як у “бензиновому” виконанні. Навіть форсунки охолоджуються, тільки рідким пропаном.

Однак Liquid Propane Flex Injection застосовується тільки комплектно – ми маємо вже готовий набір обладнання з прошивками під певні моделі автомобілів. Крім того, потрібні спеціальні Lpi-балони. Як бути іншим? Для цього і створено технологію Lpfi.

Позитивні особливості Lpfi

1. Ця технологія зберегла безпосереднє впорскування пропану не в газоподібному стані, а в зрідженому. (редуктора немає!) 2. Lpfi дає змогу використовувати балони, якими комплектувалися газобалонні установки минулих поколінь. Тепер модернізація обійдеться дешевше. 3. А тепер головне: обладнання Lpfi можна встановлювати і на ті моделі, яких немає в каталозі прошивок. Це безумовний плюс для нашої країни, де “строкатість” парку автомобілів приголомшує, особливо в деяких регіонах.

Звичайно, є і мінуси, куди ж без них:

  1. Лічно людський фактор: відсутність готової прошивки від постачальника обладнання має на увазі високу кваліфікацію фахівця з монтажу газового обладнання, який повинен самостійно підібрати і скомплектувати установку під конкретний автомобіль.
  2. Как і раніше необхідний монтаж газових форсунок, тоді як існують технології, взяти хоча б другу еволюційну гілку Lpi – Lpdi, які дозволяють експлуатувати штатні бензинові форсунки. Тоді в газових форсунках немає потреби, як немає потреби і в їх інсталяції. Таке технічне рішення має природніший та елегантніший вигляд.
  3. Усе ж таки лишилася бензинова залежність.

У будь-якому разі ми із задоволенням спостерігаємо, як розвивається напрямок, який враховує попит навіть на локальних ринках. Це не може не тішити, адже у випадку з високотехнологічними продуктами, попит виникає після пропозиції.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: