Досконалого в цьому світі не так вже й багато, а може й зовсім немає, тому коли будь-що, на перший погляд, дуже продумане і досконале виходить з ладу, не варто дивуватися, слід прийняти це як неминучість.
До поломок і несправностей схильне і газобалонне обладнання. Сьогодні ми поговоримо про несправності ГБО 4 покоління, ми постараємося підказати причину поломки (непрацездатності) за характерними симптомами.
Для початку кілька слів про те, що призводить до несправності ГБО четвертого покоління.
- Частіше за все газобалонне обладнання виходить із ладу з вини самих же автомобілістів. Не бажання вникати в суть пристрою ГБО і виконувати найменше обслуговування ГБО.
- Знос деталей відбувається також і через не якісний газ, забруднення, а також порушення правил експлуатації та помилок, допущених при установці газобалонного обладнання на авто.
Несправності четвертого покоління ГБО, а також вірогідні причини
Порушення в роботі ДВЗ можуть бути наслідком проблем із газовим обладнанням і не тільки, тому в пошуках поломки варто бути об’єктивним та звертати увагу на всі вузли, а не тільки ГБО 4. Для цього перевірте, коли саме відбуваються перебої в роботі двигуна на газу чи на бензині.
Якщо оберти мотора плавають, а робота не рівна, причини можуть бути такі:
- Проблема зі свічками, запалюванням.
- Недостатня компресія в двигуні.
- Потребується регулювання клапанів.
- Вмирає лямбда-зонд або ж повністю несправний.
- Неправильно відрегульоване впорскування газу або газові форсунки, забуті форсунки.
- Перебої в роботі ГРМ двигуна.
Суттєва втрата потужності двигуна:
- Газові форсунки не працюють належним чином або розрегульовані.
- Газовий редуктор не може створити оптимального для правильної роботи тиску. Поганий обігрів газового редуктора.
- Несправний лямбда-зонд.
- Проблема з фільтрами (забитий газовий фільтр, засмічення у фільтрі тонкого очищення газу).
- Забиті газові магістралі.
Двигун не перемикається з бензину на газ автоматично
- Температурний датчик газу в редукторі або датчик температури газу несправні.
- Вийшов з ладу датчик тиску газу.
- Напруга в АКБ менша за 9 вольт.
- Немає сигналу з тахометра.
- Не обігрівається редуктор, або в систему обігріву проникло повітря.
Витрата газу
- Несправний редуктор, або тиск у ньому надто низький.
- Забився повітряний фільтр.
- Система запалювання працює некоректно.
- Не прогрівається редуктор.
- Не працюють належним чином газові форсунки або система впорскування.
- Разрегулювався газовий редуктор.
- Зниження компресії в двигуні.
- Калібрувальні штуцери форсунок підібрані не точно.
- Не працює лямбда-зонд або працює некоректно.
Провали під час різкої перегазовки
- Газові форсунки відкалібровані не правильно.
- Засмічений газовий фільтр.
- Тиск газу в редукторі недостатній.
- Проблема з газовими магістралями.
Якщо під час переходу на бензин двигун починає “барахлити”, найімовірніше, проблема саме у несправному ГБО, в такому разі перейдіть знову на бензин та продовжуйте їздити на ньому, допоки причини перебоїв у роботі ДВЗ не будуть встановлені. Ремонт ГБО своїми руками вкрай небажаний, за винятком тих випадків, коли ви чудово знаєтеся на газовій апаратурі і маєте все необхідне обладнання для виконання ремонтних робіт. У всіх інших випадках рекомендуємо звернутися до фахівців або на СТО, яке виконувало установку даного ГБО.