Несправності ГБО 4 покоління – симптоми та ймовірні причини

nespravnosti-gbo-4-pokolinnja-simptomi-ta-jmovirni-prichini

Досконалого в цьому світі не так вже й багато, а може й зовсім немає, тому коли будь-що, на перший погляд, дуже продумане і досконале виходить з ладу, не варто дивуватися, слід прийняти це як неминучість.

 

До поломок і несправностей схильне і газобалонне обладнання. Сьогодні ми поговоримо про несправності ГБО 4 покоління, ми постараємося підказати причину поломки (непрацездатності) за характерними симптомами.

Для початку кілька слів про те, що призводить до несправності ГБО четвертого покоління.

  1. Частіше за все газобалонне обладнання виходить із ладу з вини самих же автомобілістів. Не бажання вникати в суть пристрою ГБО і виконувати найменше обслуговування ГБО.
  2. Знос деталей відбувається також і через не якісний газ, забруднення, а також порушення правил експлуатації та помилок, допущених при установці газобалонного обладнання на авто.

Несправності четвертого покоління ГБО, а також вірогідні причини

Порушення в роботі ДВЗ можуть бути наслідком проблем із газовим обладнанням і не тільки, тому в пошуках поломки варто бути об’єктивним та звертати увагу на всі вузли, а не тільки ГБО 4. Для цього перевірте, коли саме відбуваються перебої в роботі двигуна на газу чи на бензині.

Якщо оберти мотора плавають, а робота не рівна, причини можуть бути такі:

  • Проблема зі свічками, запалюванням.
  • Недостатня компресія в двигуні.
  • Потребується регулювання клапанів.
  • Вмирає лямбда-зонд або ж повністю несправний.
  • Неправильно відрегульоване впорскування газу або газові форсунки, забуті форсунки.
  • Перебої в роботі ГРМ двигуна.

Суттєва втрата потужності двигуна:

  • Газові форсунки не працюють належним чином або розрегульовані.
  • Газовий редуктор не може створити оптимального для правильної роботи тиску. Поганий обігрів газового редуктора.
  • Несправний лямбда-зонд.
  • Проблема з фільтрами (забитий газовий фільтр, засмічення у фільтрі тонкого очищення газу).
  • Забиті газові магістралі.

Двигун не перемикається з бензину на газ автоматично

  • Температурний датчик газу в редукторі або датчик температури газу несправні.
  • Вийшов з ладу датчик тиску газу.
  • Напруга в АКБ менша за 9 вольт.
  • Немає сигналу з тахометра.
  • Не обігрівається редуктор, або в систему обігріву проникло повітря.

Витрата газу

  • Несправний редуктор, або тиск у ньому надто низький.
  • Забився повітряний фільтр.
  • Система запалювання працює некоректно.
  • Не прогрівається редуктор.
  • Не працюють належним чином газові форсунки або система впорскування.
  • Разрегулювався газовий редуктор.
  • Зниження компресії в двигуні.
  • Калібрувальні штуцери форсунок підібрані не точно.
  • Не працює лямбда-зонд або працює некоректно.

Провали під час різкої перегазовки

  • Газові форсунки відкалібровані не правильно.
  • Засмічений газовий фільтр.
  • Тиск газу в редукторі недостатній.
  • Проблема з газовими магістралями.

Якщо під час переходу на бензин двигун починає “барахлити”, найімовірніше, проблема саме у несправному ГБО, в такому разі перейдіть знову на бензин та продовжуйте їздити на ньому, допоки причини перебоїв у роботі ДВЗ не будуть встановлені. Ремонт ГБО своїми руками вкрай небажаний, за винятком тих випадків, коли ви чудово знаєтеся на газовій апаратурі і маєте все необхідне обладнання для виконання ремонтних робіт. У всіх інших випадках рекомендуємо звернутися до фахівців або на СТО, яке виконувало установку даного ГБО.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
1
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: