Поширені міфи про газобалонне обладнання та їх викриття

poshireni-mifi-pro-gazobalonne-obladnannja-ta-ih-vikrittja

У народі побутує багато міфів про газобалонне обладнання. Частина з них безпідставні, деякі мають під собою наукове обґрунтування, але більшість сильно перебільшені, щоб не вводити себе в оману, давайте розберемося – чому вірити, а чому ні.

Машина з газовою установкою – це бомба на колесах

Міф-страшилка стверджує, що машина з газобалонним обладнанням ненадійна і може здетонувати в будь-який момент. Біля витоків цього міфу стоїть переконання, що газ легко займистий і леткий. Будь-яке паливо: гас, бензин, дизельне паливо і газ за певних умов можуть вибухнути. Пропанобутанова суміш важча за повітря, погано з ним змішується в атмосфері, а температура займання такої суміші набагато вища, ніж у парів бензину. Якісне обладнання, насамперед запірна арматура і запобіжні клапани, а також балон з товщиною стінки 4 мм, вбережуть Вас від неприємностей. Наслідки використання дешевих комплектуючих і балона можна знайти в Інтернеті, саме через це автомобілям з газовими установками приписують вибухонебезпечність.

Сервіс ГБО “з’їдає” всю економію

Якісне, правильно встановлене та відрегульоване обладнання, може безвідмовно працювати багато років. Потрібно лише проходити планові ТО, що полягають у заміні фільтрів і, іноді, зливі конденсату з редуктора. Вартість нормо-години ТО по газобалонному обладнанню не перевищує стандартних розцінок в автомайстернях.

Втрата потужності до 20%

Твердження вірне лише для ГБО 1-3 покоління, та й то цифра в 20% порядком завищена. Для двигуна з якісно і коректно налаштованою газовою апаратурою, навіть початкових поколінь, втрата потужності не перевищує 15%. Якщо ж на Вашій “ластівці” стоїть четверте або п’яте покоління газобалонного обладнання, втрати потужності мінімальні і практично дорівнюють нулю.

Балон для газу займає весь багажник

Частково міф правдивий, але тільки лише щодо малолітражок, які й без того не можуть похвалитися містким об’ємом багажника. Також багато що залежить від майстерності установників. Чудове рішення – тороїдальний балон, в простолюдді “бублик”, він займає місце запаски. Роль самої запаски виконує “докатка”, її возять у чохлі в багажнику. Балон можна встановити зовні, під підлогою багажника.

Газ шкідливий для деталей двигуна

У двигунів без гідрокомпенсаторів зазорів ГРМ випускні клапани піддаються збільшеним тепловим навантаженням, унаслідок тривалого, порівняно з бензином, горіння газу. Власникам авто з такими двигунами і системою ГБО, щоб уникнути неприємностей, варто частіше, ніж зазвичай, контролювати зазори в приводі ГРМ. Позитивних же сторін у використанні газу істотно більше. Октанове число газу дорівнює 105-110, що повністю виключає детонацію. Газ не змиває мастило зі стінок циліндра, на відміну від бензину, і не містить домішок, що погіршують якість того самого мастила. Усі ці фактори збільшують ресурс роботи поршневої групи.

Постійний запах газу

Запах газу в машини зі встановленою газовою установкою свідчить про НЕПРАВНОСТІ. Він є показанням до невідкладного ТО. Якщо вихлоп авто з газобалонним обладнанням має запах газу, це свідчить про неповне згоряння палива і також є несправністю. У авто з правильно встановленим і відрегульованим, справним ГБО, запаху газу чути бути не повинно ні всередині машини, ні зовні.

Висновки

Існує багато непідтверджених міфів про газобалонне обладнання. Здебільшого, вони перебільшені або надумані, часті також випадки, коли “страшилки про ГБО” вигадують самі автомобілісти через свою некомпетентність, а також надмірну довірливість своїх опонентів, які надалі успішно поширюють ці міфи між собою. Вигоди від ГБО – очевидні, мільйони людей вже гідно оцінили переваги цієї альтернативи бензину і солярці. Ба більше, газобалонне обладнання нового покоління (4, 5, 6) практично позбавлене недоліків, тому більшість усіх міфів про ГБО до них не має абсолютно ніякого стосунку.

На цьому у мене все! Дякуємо за увагу, діліться своїми міфами про газобалонне обладнання, коментуйте, будемо раді дізнатися ваші думки з цього приводу.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: