Незалежно від того, якого покоління газобалонне обладнання у вашій машині, ще до настання морозів слід підготувати автомобіль до зими. Що зробити, щоб їзда на авто з ГБО взимку не завдавала клопоту? .
У цій статті ми розповімо як правильно підготуватися до зими, щоб автомобіль з газобалонним обладнанням перезимував без проблем. Ми поділимося секретами і корисними рекомендаціями для того, щоб взимку у вас не виникло неприємностей під час експлуатації машини з ГБО. Поїхали!
Підготовка газового обладнання до зими
Крім відомих передзимових процедур, які зазвичай здійснюють усі без винятку автовласники, – перевірка свічок, високовольтних дротів, стартера та АКБ, – автомобілям із газовим обладнанням рекомендується провести профілактичний огляд і обслуговування:
- Якщо у вас регульовані та розбірні форсунки, є сенс їх відкалібрувати;
- Рекомендується замінити газові фільтри;
- Переконайтеся, щоб контур редуктора-випарника був підключений до системи охолодження а/м через трійник. Інакше в мороз при увімкненій пічці можливий недогрів агрегату;
- Напередодні холодів необхідно знайти заправку, де вже є в наявності “зимовий газ”. Під цю суміш, можливо, знадобляться додаткові регулювання ГБО.
Як бачите, нічого особливого, але якщо вжити цих заходів, то перші морози не стануть неприємною несподіванкою.
Зимова експлуатація авто з ГБО
Головне, що необхідно знати про те, як правильно експлуатувати авто з ГБО взимку, це те, що і запуск, і прогрівання двигуна при мінусовій температурі здійснюється виключно на бензині. У машин, де за управлінням паливними режимами стежить електроніка, процес відбувається автоматично. А ось тим, у кого ручне перемикання режимами газ/бензин, слід спершу прогріти двигун до температури охолоджувальної рідини в 40-50 С°, і лише після цього переходити на газ. Тому необхідно завжди мати бензин у баку в достатній кількості.
Нюанси зимової експлуатації:
- Не допускайте ситуації, коли автомобіль завчасно переходить у газовий режим, інакше замість газу пароподібного, на форсунки піде зріджений газ. Можуть постраждати клапани форсунок, з’явиться ризик залити свічки.
- Слідкуйте за рівнем охолоджувальної рідини. Якщо в контурі редуктора не вистачатиме тосола, то редуктор-випарник просто замерзне. Дехто намагається відігріти редуктор окропом – це неправильно, адже вода може потрапити на генератор.
- Приблизно після кожних 1000 км. пробігу зливайте конденсат з редуктора через нижню пробку. Робити це краще на прогрітому двигуні;
- Не допускайте спустошення балону;
- Зверніть увагу, що заправивши на морозі балон “зимовим газом”, у теплому гаражі ви отримаєте більший його об’єм. Тому заповнювати балон слід на 80%;
- Заправляйте тільки “зимовий газ”, де частка пропану в суміші вища;
- Взимку витрата пального більша – це нормально;
На цьому в нас усе! Сподіваємося цих порад вам буде достатньо, для того щоб зимівля з ГБО не завдала клопоту. Дякуємо за відвідування нашого сайту про газобалонне обладнання, будемо вдячні, якщо ви поділитеся статтею з друзями в соц. мережах, а також доповните статтю своїми коментарями по темі.