В яких випадках немає сенсу ставити ГБО? Підкажемо!

Переваги альтернативного типу палива по достоїнству оцінили мільйони автомобілістів. Охочих встановити газобалонне обладнання з кожним днем ​​збільшується разом з ціною на класичне паливо. Однак бувають ситуації, коли в установці ГБО – немає сенсу. Так, так, вам не здалося, буває і таке!

В цій статті хочу поговорити про випадки, коли установка газобалонного обладнання недоцільна, тобто не має сенсу. Можливо, мої умовиводи допоможуть комусь прийняти правильне рішення уникнувши помилок і безцільної витрати часу і грошей.

Невеликий відступ …

Ставити ГБО чи ні – особиста справа кожного, а ще це дилема, над якою ламає голову дуже багато людей, серед яких свого часу був і я … У мене був старий автомобіль, який споживав досить багато палива якщо порівнювати з сучасними економними авто. Дилема полягала в тому: ставити газ або продавати машину. Сам автомобіль в принципі не доставляв ніяких проблем, мотор працював як годинник кузов був без натяку на іржу, ходова лагодилась своєчасно тому проблем особливо і не було. Крім однієї – витрата бензину … Побачити витрата я не міг, так як на панелі не було такої опції, але за моїми підрахунками, він був приблизно 10-11 літрів на 100 км., Але як з’ясувалося пізніше я його недооцінював. У мережі знайшов технічні характеристики свого авто і просто обімлів, по паспорту витрата палива в місті становив 13-14 літрів і це на механіці! Якщо додати до цього те, що реальний витрата завжди вище заявленого, а також той факт, що у мене «автомат», а не «механіка», то думаю можна отримати цифру приблизно 15-16 літрів. Заправляючись регулярно, я особливо не парився з приводу витрати так як, по-перше, не знав його, а по-друге, ціна на бензин була прийнятною. Але коли ціни почали стрімко зростати, а доходи знижуватися, я все частіше став помічати, що машина “жере” паливо літрами, а мої гроші пачками. Рішення поставити газ стояло дуже гостро, але коли я замислювався про встановлення мене постійно збивало те, що машина стара хоч і в хорошому стані, і її в найближчі роки все одно доведеться продавати.

Загалом, щоб довго Вас не мучити скажу прямо, газ я не поставив і все ж продав авто. Тепер розповім чому ….

  1. Набрид. Автомобілем володів на той момент 5 років і питання продажу вже назрівав, набрид, так би мовити.
  2. Року. Як я вже говорив, авто було вже старше 15 років, зовнішній вигляд і технічні параметри вже не задовольняли і потроху дратували.
  3. Установка і наслідки. Поставити газ не проблема, проблема поставити газ якісно і без геморою, який нерідко виникає після установки.
  4. Ціна питання і окупність. Коли я замислювався над установкою я розумів, що це вкладення, які окупляться не відразу. На той момент це коштувало близько 500 доларів. У моєму випадку проблема була ще в тому, що в основному пересувався в межах міста і загальний кілометраж за рік був не великий, за 5 років я наїздив трохи більше 50 тис. Км. Для порівняння мої знайомі наїжджають за весняно-літній період по 15-20 тис. Км.

Тобто, я розумів, що після того, як я поставлю газобалонне обладнання то економити я почну через рік, не раніше, а то і більше.

Зваживши всі ці причини, я прийшов до висновку про те, що ставити ГБО в моєму випадку просто немає сенсу. Я продав автомобіль і жодного разу про це не пошкодував. При цьому я заощадив час і гроші, необхідні на установку. Я купив набагато більш просунутий у всіх сенсах автомобіль, доплативши зовсім невелику різницю, при цьому вбивши відразу декількох зайців.

А саме:

  • Авто новіше, багатша комплектація, прекрасна акустика преміум-класу, шкіряний салон, маса різних корисних речей про які мріяв і планував доустанавливать (це різні підігріви, сидінь дзеркал стекол і т. д., електропакет і багато іншого).
  • Авто виглядає більш сучасно, більш затребуваним на вторинному ринку, а значить з продажем в майбутньому не буде проблем.
  • І найголовніше – я купив авто, яке споживає в два, а то і в три рази менше палива, що дозволило мені не замислюватися про те куди я їду з якою швидкістю і скільки км до пункту призначення.

Як Ви розумієте все це я веду до того, що ГБО – це безумовно добре, але є нюанси, які якщо проаналізувати і зібрати їх воєдино, в деяких ситуаціях стають аргументами “проти” а не “за “. Далі я перерахую ще ряд випадків і причин, коли ставити ГБО просто немає сенсу.

Не рекомендую ставити ГБО якщо:

  1. Ваш автомобіль знаходиться на офіційній гарантії . Тут в принципі нічого пояснювати, якщо авто куплено тільки що, виробляючи якісь кардинальні зміни в конструкції авто можна втратити гарантію.
  2. Невеликий річний пробіг . Якщо у Вас, як у мене, за рік пробіг не перевищує 8 тисяч, то навряд чи є сенс ставити ГБО. По-перше, переобладнання буде дуже довго окупатися, а по-друге, якщо авто використовується рідко, то в принципі витрати на паливо в загальному підсумку будуть не такими вже й великими.
  3. Витрата палива 6-7 літрів . Якщо витрата пального не дотягує навіть до 10 літрів на 100 км, установка ГБО навряд чи доцільна. Як правило, велика вигода від встановлення виходить у тих, хто або дуже интесивно експлуатує авто і їздить на далекі відстані, або ті, у кого дуже ненажерливі мотори (12-15 л. / 100 км).
  4. Продаж авто. Якщо Ви не впевнені в тому, що найближчі два-три роки не продасте авто, не раджу ставити ГБО. Як я вже говорив вище, окупність газобалонного обладнання процес не швидкий, все залежить від частоти експлуатації, а також витрати палива. Поставивши газ і продавши свій автомобіль, наприклад через півроку-рік, Ви просто витратите 500-800 доларів даремно, так як вони просто не окупляться.
  5. Невеликий багажник . Якщо балон займає половину або весь багажник, тим самим відбираючи корисний простір, то Вам необхідно як слід подумати перш, ніж йти на такий крок. Економія – це безумовно добре, але авто без багажника – це теж нікуди не годиться …
  6. Відсутність АГЗС та СТО . Якщо поблизу немає ні газових заправок ні СТО, які в разі проблем з газобалонним обладнанням зможуть надати вам повний спектр послуг, то я б настійно не рекомендував ставити газ. Їхати по 20-30 км для того, щоб заправити балон – не вигідно. Що до сервісу, то трапляється всяке і не завжди проблему з ГБО можна вирішити самостійно. Нерідко для вирішення проблеми автовласникам доводиться долати десятки, а то і сотні кілометрів.

Особисто мені відомий випадок, коли людина встановив газ у великому місті в надії на те, що там майстри більш розумні і рукаті. У підсумку після установки, устаткування працювало некоректно і постійно доставляло масу неприємностей, на його претензії установники відповідали ввічливо – “Приїжджайте ми все виправимо!”. Все б нічого та ось тільки їхати до них в одну сторону – 300 км і назад стільки ж. Дорогу, природно, ніхто не оплачував. Після декількох поїздок до них і повного розчарування в ГБО, він продав авто, втративши при цьому на установці, що не окупилася, а також на самому авто, яке з газом ніхто особливо не хапав. До того ж устаткування не працювало як слід, тому і тут довелося спускати ціну …

  1. Спорткар. Якщо, авто бере участь в гонках, установка ГБО – велика помилка. Чому? Причин маса, крім того, важливо розуміти, що балони і газове обладнання – це доп. вага, який дуже небажаний на змагальних і гоночних авто. Крім цього, буде порушена развесовка, керованість і багато інших важливих в спорті параметри. І останнє, коли на кону спортивні досягнення і рекорди, ніякої мови про економію бути не може.

Отже, подвеем підсумки …

Щоб не переплачувати свої кревні за те, що не окупиться або ж просто недоцільно, перед тим як піти на такий крок – гарненько подумайте! Можливо Вам не вигідно встановлювати газобалонне обладнання з причин, описаних вище або просто потрібен інший автомобіль. Думайте, самі вирішуйте самі, як то кажуть …

У мене все, дякую за увагу! Якщо пост вам сподобався поділіться посиланням на нього в соц. мережах – це кращий спосіб сказати «спасибі» автору!

Пошир статтею в соціальній мережі! Допоможи іншим водіям
ГБО блог
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: